joi, 14 noiembrie 2013

Modul meu preferat de a citi (povestire) - Chivulescu Matei (Targu Jiu - Gorj)

Părerea mea este că cel mai frumos mod de a citi este cel tradiţional. Mie îmi place mult să citesc tradiţional pentru că pe mine mă cuprinde mai bine “vraja” cărţii când stau comod în pat. Parcă sunt absorbit în carte şi stau chiar lângă personaje şi trăiesc acţiunea. Cartea pe care am ales-o se numeşte “Aventurile lui Huckleberry Finn”, pentru că este o carte de aventuri şi am şi eu un spirit aventurier. Asta nu înseamnă că şi cartea “Colţ Alb”, pe care am ales-o să o citesc pe internet nu este o carte de aventuri, dar mai mult mă pasionează aventurile cuiva de vârsta mea, care să semene mai mult cu mine. Deci, părerea mea este că cel mai frumos mod de a citi este cel tradiţional. Când am citit de pe e-reader pot spune că acest mod de a citi m-a surprins şi în plus e mai uşor dacă te duci în vacanţă să iei cu tine un e-reader, decât zece cărţi. Chivulescu Matei Clasa a VI-a D Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu