vineri, 15 noiembrie 2013

Foşnetul paginilor (povestire) - Simescu Octavian (Targu-Jiu - Gorj)

Numele meu este Tavi si pentru ca imi place sa citesc m-am inscris la biblioteca in proiectul E-lectura pentru mine unde am avut de citit trei carti de pe diferite formate : traditional de pe carte, online de pe internet si un e-book de pe e-reader. Citind o carte ai multe de castigat. Cititul iti imbogateste imaginatia si vocabularul. Pe format traditional am ales cartea „ Singur pe lume” . Aceasta carte m-a impresionat deoarece in ciuda atator necazuri Remi a stiut sa se bucure de fiecare moment. De pe internet nu mi-a placut sa citesc deoarece se gaseste greu cartea dorita . Totusi cititul pe internet are si avantaje deoarece daca nu gasesti o carte la biblioteca poti incerca sa o citesti pe internet. Cititul pe e-reader este asemanator cu cel in format traditional pentru ca il poti lua cu tine in calatorii , dar cel mai mult mi-a placut sa citesc de pe carte pentru ca imi place sa aud fosnetul filelor. Simescu Octavian Clasa a VI-a D Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu