vineri, 15 noiembrie 2013

E-lectura pentru mine (povestire) - Ticleanu Bianca Adriana (Ticleni - Gorj)

Acest proiect mi-a folosit pentru că am avut posibilitatea de a citi de pe trei suporturi diferite: de pe carte în mod tradiţional, de pe internet, cărţi on line şi E-book-uri, folosind E-readere-le la Biblioteca Orăşenească “Nicolae Diaconu”. Am citit on line “Fata moşului şi fata babei” de Ion Creangă, “Doi feţi cu stea în frunte” de Ioan Slavici şi “Sarea în bucate” de Petre Ispirescu. În format tradiţional am citit “Amintiri din copilărie”, de Ion Creangă precum şi “Basmele românilor” de Petre Ispirescu. La bibliotecă am folosit e-reader-ul pentru a citi sub formă de E-book-uri “Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte” precum şi “Prâslea cel voinic şi merele de aur”. Cel mai intersant mod de a citi mi s-a părut e-readeru-ul, pentru că am avut posibilitatea să citesc mai rapid, am mărit sau micşorat scrisul, l-am manevrat uşor, iar lectura a fost plăcută. De asemenea, prin acest proiect, am avut posibilitatea să ma împrietenesc cu alţi cititori, să comentăm ce am citit să realizăm povestiri digitale sau să redăm prin culori fragmente din textile lecturate. Lectura, pentru mine înseamnă să-mi petrec mai plăcut timpul liber, să-mi îmbogăţesc vocabularul, să mă exprim correct şi să creez mici povestioare. Aş vrea să-i rog pe toţi copiii să citească mai mult, să vină la bibliotecă, fiindcă aici lectura e la ea acasă, să descopere că prin lectură pot devein mai buni, mai toleranţi, mai descurcăreţi. E-reader-ul este suportul care poate fi folosit priunde, e uşor de transportat şi are înmagazinate în el multe lecture, ceea ce într-o carte nu este intotdeauna posibil, iar Internetul poate cădea când ţi-e lumea mai dragă. Indiferent de suportul folosit, e important că în urma lecturării textuui să poţi spune “Carte frumoasă, cinste cui te-a scris!” Ticleanu Bianca Adriana Clasa a IV-a Şcoala Gimnazială Ţicleni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu