sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Îmi place să citesc! (povestire) - Mondea Ana Maria (Targu-Jiu - Gorj)

Pentru mine cartea reprezintă a doua viaţă. Atunci când citesc eu sunt personajul principal (ori că e fată, ori că e băiat) eu fac acţiunea, eu trăiesc toate aceste emoţii şi sentimentul este extraordinar. Când citesc nu numai că îmi îmbogăţesc vocabularul şi limbajul, dar înţeleg şi lucruri pe care înainte nu le înţelegeam, trăiesc emoţii la care înainte nici nu visam, simt că pot zbura doar atunci când intru în această fantastică lume a cititului. Pentru mine nu contează dacă respectiva carte am citit-o tradiţional de pe carte sau pe internet, pentru mine ceea ce contează cu adevărat este că am citit-o şi că am simţit acea magie pe care ar trebui să o simtă fiecare dintre noi. Cartea pe care am ales-o n-am vrut să o citesc la început şi recunosc că înainte să o primesc o mai văzusem prin librărie, dar nu m-a interesat din cauza coperţii, însă după ce am citit-o mi-am dat seama ce greşeală am făcut că am judecat o carte după copretă şi nu după ce era mai important, conţinutul. La cartea pe care am citit-o „Însemnările unei puştoaice” mie cel mai mult mi-a plăcut de personajul principal, Nikki care deşi era urâtă, era cea mai populară fată din şcoală. Ea reuşeşte să treacă prin toate greutăţile, râsetele, ruşinea şi întâmplările neplăcute de care a avut parte şi îşi face noi prieteni. Atunci când citesc nu simt doar o bucurie ci toate sentimentele pe care le simt şi personajele în acel moment: tristeţe, frică, foame, groază, nedumerire, sete etc. De aceea iubesc cartea. A citi este sentiment extraordinar, iar eu iubesc acest sentiment şi pentru mine nu contează de pe citesc: carte, calculator sau e-reader, ci pentru mine contează că citesc şi să mă simt bine. Mie mi-a plăcut să citesc de e-reader nu numai pentru că mic şi uşor de transportat dar şi pentru că e foarte uşor să-l utilizezi. E-readerul are toate proprietăţile unei cărţi, dar şi în plus, fiind o plăcere să dai paginile, apăsând pe ecranul acestuia. Mie mi s-a părut interesant să citesc de pe e-reader pentru că este asemănător cu o carte. Mondea Ana Maria Clasa a VI-a D Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu