sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Cartea (povestire) - Buric Maria (Tintareni - Gorj)

Pentru mine cartea a fost şi va rămâne cea mai bună prietenă. Încă de mică, de la serbările şcolare am intrat în lumea personajelor din poveste. Mergând la şcoală am început să descopăr tainele alfabetului, iar apoi lumea poveştilor. M-am simţit Ileana Cosânzeana, Fata babei dar şi Alice în Ţara Minunilor. Citind mi-am îmbogăţit vocabularul, am învăţat fraze şi expresii noi. Cea care mi-a călăuzit paşii spre mununatul tărâm al poveştilor este doamna bibliotecar. Totdeauna a ştiut să-mi prezinte cartea care mă conducea în călătoria mult visată de mine. Odată cu venirea calculatoarelor la bibliotecă am început să vin zilnic pentru a fi la curent cu tot ce este nou. Dar iată că surprizele nu s-au terminat. De curând putem folosii tableta digitală. Vai, cât de simplu se utilizează şi o pot răsfoii printr-o simplă atingere. Este minunat! Observ că unele poveşti au chiar şi ilustraţii..... Vă invit să veniţi la bibliotecă şi să călătorim împreună cu cartea spre toate tărâmurile nedescoperite încă. Buric Maria Clasa a III-a Şcoala Gimnazială Ţînţăreni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu