duminică, 17 noiembrie 2013

Fără lectură nu poţi reuşi în viaţă (povestire) - Rentea Gabriel (Turburea - Gorj)

Înainte nu citeam. Am luat o carte într-o zi am zis să citesc cu atenţie. Mi-a plăcut foarte mult. Lectura reprezintă pentru mine o pasiune..... Cărţile sunt mijloace de îmbogăţire a vocabularului, prin lectură îţi îmbogăţeşti vocabularul şi demonstrezi că eşti o persoană care cunoaşte o mulțime de termeni. Prin lectură simţi sau „visezi” ca ai pătruns într-o lume a basmului, o lume fantastică, unde iţi poţi imagina lucrurile într-un mod total diferit de cel văzut de tine. Doamna bibliotecară ni-a povestit despre acest proiect „E-lectura pentru mine?” împreună cu doamna profesoară de limba română. Cartea citită de mine este „Nuvele” de Barbu Ştefănescu Delavrancea pe care eu am citit-o în trei modalităţi: pe suportul tradiţional mi-a plăcut că mă simţeam mai apropiat de personaje şi simţeam mirosul paginilor răsfoite, nu aş vrea să dau cititul tradiţional pe cititul on line pentru că în acel moment în care citesc se poate lua curentul şi internetul, iar este foarte obositor pentru ochi. Pe suportul e-reader mi-a plăcut să citesc pentru că în el pot găsii o bibliotecă întreagă, nu mă obosesc ochii şi îl pot lua cu mine peste tot. Pătrundere în lumea basmului te ajută să uiţi de lumea reală şi intrând în lumea fermecată a cărţilor nu te mai poţi „dezlipi” de minunata lume a lecturii....... Pe parcursul anilor mi-am dat seama ce înseamnă cu adevărat lectura pentru mine.... Este minunat să te simţi atras de lectură şi să iubeşti cu adevărat cărţile...... Pentru mine, un om inteligent este acela care citeşte şi vrea sa descopere mai multe lucruri interesante în viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu