duminică, 17 noiembrie 2013

Cartea (povestire) - Calin Marius Adrian (Tintareni - Gorj)

Cartea pentru mine reprezintă in izvor de înţelepciune. Lectura ma ajută să înţeleg viaţa oamenilor din trecut. Între paginile cărţilor este ascunsă o lume fascinantă. Am învăţat din cărţi că binele învinge răul, iar adevărul învinge minciuna. Tot de aici am aflat că ţara noastră este un mic colţ de rai, poporul nostru şi-a plătit cu viaţa de ce mai multe ori, libertatea. Mergând la bibliotecă am descoperit cititul on line. Cred că cititul devine din ce în ce mai accesibil odată cu era informatizării. Odată pătrunzând pe Google poţi ajunge cu uşurinţă în „Ţara minunilor” sau descoperi toate misterele Terrei. Dar iată că timpul nu se opreşte aici, de curând am descoperit e-reader-ul. Doamna bibliotecar mi-a zis că aceasta reprezintă cartea viitorului. Sunt foarte încântat pentru că într-un singur loc poţi găsi mai multe lecturi. Pot să o manevrez cu uşurinţă, atingând-o doar, iar semnul de carte nu mai este necesar. Şi surprizele continuă.... descopăr chiar că are şi ilustraţii! Cu siguranţă acum voi citi toate cărţile în format digital. Citim pentru a sti! Ştiind voi reuşi să aleg şi să preţuiesc ceea ce este valoros şi încet, dar sigur voi deveni un om adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu