vineri, 15 noiembrie 2013

Cititul pasiunea mea (povestire) - Rijnita Adelina (Ticleni - Gorj)

Mă numesc Rijnita Adelina şi îmi amintesc cu plăcere de vremea când am învăţat să citesc şi pur şi simplu, devoram rafturi întregi de bibliotecă.... pe atunci nu citeam selectiv, citeam aproape orice îmi cădea în mână, dar acum reflectând, îmi dau seama că am avut şansa să parcurg aproape toate operele importante ale marilor scriitori ..... pentru mine nu exista plăcere mai mare, deccât să merg la bibliotecă şi să mă întorc acasă cu sacoşa plnă de cărţi, să le stivuiesc pe masă şi să mă aşez la citit. Peste ani, am alcătuit un top al cărţilor care m-au impresionat, iar la loc de cinste figurează „Război şi pace” de Lev Tolstoi (scriitori străini) şi „Cel mai iubit dintre pământeni” de Marin Preda (scriitori autohtoni).... Fac parte din categoria cărţilor a căror lectură aş relua-o oricând cu plăcere! Acum, când am experimentat prin participare la acest proiect cititul pe mai multe suprturi, mi-am dat seama că mie îmi place să citesc în mod tradiţional. Nu îmi displace nici cititul de pe e-reader, dar este mai obositor din punctul meu de vedere aş adăuga că la fel este şi cititul on-line. Rijnita Adelina – clasa a VIII-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu