duminică, 17 noiembrie 2013

Lectura pentru mine (povestire) - Draghici Gheorghe (Turburea - Gorj)

Lectura este modalitatea prin care în general ființa umană își poate îmbunătății cultura generală și totodată vocabularul. Pentru mine lectura este o evadare în altă lume, este modul prin care eu îmi îmbogățesc cunoștințele. Cu toate că am acces la forma modernă de comunicare internetul și e-reader-ul, consider că citind o carte mă regăsesc în mijlocul acțiunii respective. O carte pe suport tradițional cuprinde mai multe expresii, pe care de multe ori nu se întâlnesc pe internet. Cititul pe e-reader m-a impresionat, deoarece pot să citesc într-un mod clar și concret. E-reader-ul este o modalitate de citit repede și de a înțelege conținutul acesteia și a mă deplasa oriunde cu ea. Citind pe calculator trebuie să ai timp liber pentru că nu poți să te deplasezi cu un calculator oriunde. Computerul poate fi folositor pentru că poți să afli și alte informații despre cartea pe care vrei să o citești. Oricâte metode de citire moderne ar exista, cred că oamenii vor prefera mai mult lectura clasică, pentru că este un mod de a te relaxa, de a te rupe de lumea înconjurătoare, de a fi tu cu tine. Cartea este un mijloc de îmbogățirea a vocabularului, ce ne ajută să ne dezvoltăm imaginația și să ne formăm un viitor. În concluzie, ar fi bine ca oamenii să se îndrepte spre citit, spre lumea poveștilor și a basmelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu