sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Magia lumii cărţilor (povestire) - Tunaru Andreea (Ticleni - Gorj)

Era o zi frumoasă de şcoală. În timpul primei ore din ziua de şcoală am avut româna. Când a intrat profesoara în clasă toţi am salutat politicos, după ce am salutat-o, ea ne-a spus că ora aceasta ne va explica ceva despre un anumit proiect ce va avea loc la biblioteca orăşenească.
Profesoara ne-a spus că biblioteca orăşenească, în parteneriat cu biblioteci din alte localităţi au iniţiat acest proiect şi ne-a comunicat condiţiile de aprticipare. Pentru a putea participa la acest proiect trebuie să completăm nişte formulare, dar vom avea nevoie şi de semnătura părinţilor. Eu am fost foarte încântată.
Această zi de şcolă parcă nu se mai termina. Odată ajunsă acasă m-am grăbit să le spun părinţilor dspre acest proiect şi să întreb dacă sunt de acord să particip la acest proiect. Părinţii mei mi-au spus că dacă eu chiar vreau să fac acet lucru ei sunt de acord.
Următoarea zi eram foarte fericită deoarce, părinţii mei au fost de acord să mă lase să particip la acest proiect al bibliotecii orăşeneşti.
A treia oră am avut româna şi am putut să îi spun profesoarei că părinţii mei au fost de acord să mă lase să particip. Doamnele directoare ne-au însoţit la bibliotecă. Acolo doamnele bibliotecare ne-au explicat ceea ce vom face în acest proiect. Ne-au spus că vom avea şansa să citim ceva la alegerea noastră, dar vom citi în mai multe moduri: on-line (pe internet), tradiţional (din carte, pe hârtie), pe e-reader.
Pe parcursul acestui proiect am avut şansa să citim în toate aceste moduri.
Cititul on line pe internet nu mi s-a părut foarte comod, deoarece luminozitatea calculatorului era foarte puternică şi statul atât de mult pe scaun este foarte incomod.
Cititul tradiţional mi-a plăcut mult deoarece asa citisem de când am început să buchisesc literele.
Cititul pe e-reader era ceva nou, dar mi-a plăcut foarte mult deoarece poţi citii oriunde.
Am comparat cele trei moduri de citit, dar cel mai şi cel mai mult mi-a plăcut să citesc în mod tradiţional, doarece aşa am citit prima oară când am „început să buchisesc” literele.
În final pot să spun că mi-a părut foarte bine că am avut şansa de a participa la acest proiect. 

Tunaru Elena Andreea Adriana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu