duminică, 17 noiembrie 2013

Rolul lecturii în viaţa noastră (povestire) - Vatuiu Georgiana Alina (Turburea - Gorj)

Lectura reprezintă o sursă de inspiraţie ea ne ajută cel mai mult în viaţă. Cartea este făcută să lumineze mintea omului şi să-i încălzească suffletul cu mai multă uşurinţă sensurile cuvintelor şi să folosim expresii ţinute minte din cărţi. Am fost încântată să mă înscriu în proiectul „E-lectura pentru mine?”. În acest proiect etu trebuia sa îmi aleg o carte pe care trebuie să o citesc în trei modalităţi diferite. Pe suportul tradiţional îmi place foarte mul să citesc deoarece, când citeşti o carte îţi imaginezi că esti într-o altă lume şi totul este mai interesant. Pe suportul on line şi pe e-book îmi place să citesc deoarece simt că sunt într-un vis care nu se mai termina. Cartea este cel mai bun prieten al omului. Ne alegem drumul în viaţa prin carte, începând de mici copii. Ne îmbunătăţim cultura generală, ceeace ne e de mare folos în viaia de zi cu zi. Cu cât citim mai mult, cu atât suntem mai inteligenţi. Gustul pentru lectură se fornează în familie şi la şcoală şi devine partea a vieţii noastre. Consider că prin lectură ne îmbogăţim vocabularul cât şi cunoţtinţele despre o lume neştiută. O carte este plină de magie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu