duminică, 17 noiembrie 2013

Ce înseamnă lectura pentru mine (povestire) - Olteanu Florina Alexandra (Turburea - Gorj)

Lectura pentru mine înseamnă o ușă către altă lume, în care toate dorințele și visele devin realitate. Atunci când citești o carte îți faci noi prieteni. O carte este o sursă de informații pe care te poți baza întotdeauna. Cărțile, pentru mine înseamnă noi prieteni care îmi oferă sfaturi și informații. Atunci când citesc este ca și cum m-aș transfera în acea poveste sau poezie si aș intra în pielea personajelor. Cel mai mult îmi place să citesc cărți fără imagini, deoarece ador să îmi imaginez de una singură ceea ce se petrece în acea poveste sau poezie. De obicei, eu citesc cărți pe suport tradițional, dar uneori le citesc și pe computer. Am avut o impresie bună despre cititul pe computer, deoarece poți căuta mult mai repede cartea sau poveste a dorită, dar cititul pe suport tradițional nu am de gând să-l neglijez, deoarece cititul pe computer îmi obosește repede ochii și încep să mă doară. Cititul pe e-reader mi se pare o idee foarte bună deoarece îl pot lua cu mine peste tot și nu îmi ocupă spațiu mult în bagaj. Bucuria de citi cărți este nemărginită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu