vineri, 15 noiembrie 2013

Lectura (povestire) - Tetileanu Ştefania (Targu Jiu - Gorj)

Deşi internetul ne domină de ceva ani viaţa, având în vedere volumul şi varietatea informaţiilor pe care le poţi găsi accesând doar o tastă de la calculator, eu cred că nu poate înlociu în totalitate cărţiile. Eu cred că sunt senzaţii diferite de a citi pe internet sau să stai tolănit în fotoliu, sau să citeşti o carte sub un copac. Acest lucru l-am simţit eu când am început a prinde gustul de aciti o carte până la sfârşitul ei. Eu dacă încep să descriu senzaţiile pe care le simt când citesc pe internet , pe o carte sau de pe e-reader aş concluziona următoarele: -Pe internet îmi place să citesc ştiri (dar scurte), lucruri care s-au întâmplat zilnic să aflu descrierea unui lucru pe care îl consider că este mai greu să-l caut în dicţionar sau volumul de pagini citite într-o carte care este mare pentru a afla ceva. Nu îmi place să citesc cărţi pe internet, care mă obosesc în faţa calculatorului. -Din cărţi nu îmi place să caut noţiuni, cred că trebuie să citeşti prea mult până afli ce vrei, dar îmi placesă citesc fizic o carte pentru că îmi creează senzaţia că mă ţine lipită de ea până întâmplarea se savârşeşte. (senzaţia această nu o am în faţa calculatorului). -E-reader-ul este un obiect frumos şi am senzaţii plăcute când am citit pe el, însă mie mi s-a părut cel mai frumos să citesc „în stil vechi” – pe carte. Tetileanu Ştefania Clasa a III-a B Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu