joi, 14 noiembrie 2013

Imi place sa folosesc calculatorul - Arpezeanu Bogdan (Tintareni - Gorj)

Imi place sa folosesc calculatorul

Imi place tot ceea ce inseamna tehnologie, de aceea imi place sa citesc o poveste in format electronic. de multe ori in timp ce citesc o carte tiparita, din cauza greutatii îmi este greu sa o tin in mana. e mai comod sa tii in mana un e-reader. are o greutate mica, fata de o carte groasa.
 Ati incercat sa cititi ”Micul print” stand culcat in pat pe o parte? Cam greu greu să dati paginile.... nu? La e-reader nu exista aceasta problema. Într-un e-reader se poate pastra sute de carti, pe care sa le ai mereu la imndemană. Viitorul va fi al cartilor electronice - sunt mai ieftine, ocupa mai putin spatiu și se face economie de hartie și se protejeaza copacii. Cu un dispozitiv electronic trebuie sa fiu atent sa nu cada jos sau apa pe el. Cu toate acestea te poate lasa bateria chiar in momentul in care eroul principal face ceva incredibil.
Ghiozdanul ar putea fiu mai usor daca elevii ar inlocui atatea carti si caiete cu e-book-uri.
Cred ca si bunicilor mei le-ar fi mai usor sa citeasca pe un e-reader, pentru ca poti mari dimensiunea literelor.
oare ar putea ei renunta la cele doua biblioteci pline de carti pe care le-au citit de mai multe ori? la e-book pot pune cate semne de carte vreau, fara la mazgalesc sau sa indoi colturile paginilor. Astfel, ascul si sfatul doamnei invatatoare care ne spune sa ne purtam frumos cu cartile.
Tata mi-a spus ca in curand cartea tiparita va fi mai scumpa decat cea in format electronic. Ca toti parintii el se gandeste la variante cea mai ieftina. El crede ca lectura este foarte importanta, un motiv in plus sa fie de acord cu mine ca voi avea nevoie de un e-reader performant.

 Arpezeanu Bogdan 
Tintareni - Gorj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu