duminică, 17 noiembrie 2013

Drumul unei cărţi (povestire) - Sebie Marius Laurenţiu (Tintareni - Gorj)

Pentru mine carte este un bun prieten care mereu îmi oferă un sfat bun. Mama spune mereu că “Cine are carte are parte”. De când am început s citesc simt că în mintea mea se desfăşoară filme de aventură. Cuvintele le găsesc mai uşor atunci când trebuie să formulez anumite enunţuri. Mi-au plăcut mereu cărţile, îmi place să anumăr ăaginile citite, să simt mirosul de cerneală proaspătă sau chiar de carte veche, îngălbenită de atâta timp. Iubesc cartea ţi pentru strădania celor car eau contribuit la realizarea ei: autori, redactori şi ilustratori. Pentru rezultatul muncii lor collective consider că o carte trebuie îngrijită. Pentru mine cartea electronic este mai greu de utilizat pentru că nu o pot împrumuta acasa. Statul mult în fata calculatorului mă oboseşte, iar mirosul de cerneală dispare. Totuşi, am aflat că în viitor cărţile vor fi electronice. Atunci cu siguranţă munca celor care realizează cărţi se va înjumătăţi. Până voi mai creşte voi continua să răsfoiesc cărţi oriunde mă voi afla: la şcoală, în parc sau la bibliotecă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu