duminică, 17 noiembrie 2013

Cartea, prietena mea (povestire) - Nacu Ionut Cosmin (Tintareni - Gorj)

„Ai carte, ai parte!” este proverbul pe care adeseori mi l-au spus ca indemn învăţătorii, profesorii, părinţii ţi bunicii. Mi-amintesc şi acum cu plăcere prima mea carte de colorat. Aveam vreo cinci anişori. Am răsfoit-o cu mare nerăbdare. Imagini după imagini se vedeau prin faţa ochilor mei. Am colorat imagini rând pe rând: „Capra cu trei iezi”, „Alba ca Zăpada” şi alte poveşti. O altă zi specială pentru mine a fost prima zi de şcoală. În clasă mă aştepta pe bancă „Abecedarul”. Când l-am văzut m-am dus în bancă curioasă să mă uit pe el. Prin faţa ochilor îmi treceau fel de semne întortocheate. Doamna învăţătoare ne-a spus că în anul acesta şcolar vom învăţa să dezlegăm tainele textelor literare. Vom învăţa mai întâi literele pentru a citii şi a scrie. De curând am descoperit cu bucurie cărţile lectronice. La bibliotecă avem posibilitatea de a citi poveşti pe un dispozitiv special numit e-erader. Pentru toţi copiii e o plăcere să folosească acest instrument plăcut şi util, cu ajutorul căruia poveştile sunt mai accesibile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu