duminică, 17 noiembrie 2013

Lectura în zilele noastre (povestire) - Branisteanu Andreea Raluca (Turburea - Gorj)

Lectura este o lume de basm, unde noi ne întoarcem cu drag. Nu toți pot intra în acest paradis. Este păcat că în zilele noastre, unii copii consideră mai important statul la calculator sau pe tabletă, decât să descopere noi aventuri sau să învețe bunele maniere, ceea ce altora le lipsește. Am învățat multe cu ajutorul lecturii, fac din ce în ce compuneri mai frumoase și am descoperit multe figuri de stil care îmi sunt folositoare. Proiectul ”E-lectura pentru mine?” mi-a permis să experimentez cititul de pe trei suporturi diferite: tradițional de pe carte, on line de pe internet si un e-book de pe e-reader. E-reader-ul mi s-a părut foarte interesant, dar prefer lectura pe suport tradițional. Cititul pe internet este obositor și nu mă pot deplasa cu el unde doresc. Lectura ne împarte în cei cu cărți și cei cu carte. În concluzie mă bucur că m-am înscris în acest proiect și am rămas cu experiență plăcută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu