vineri, 15 noiembrie 2013

Magia lecturii (povestire) - Trusca Malina (Tintareni - Gorj)

Mă numesc Mălina Trusca şi încep prin a vă spune că mă număr printre cele mai norocoase persoane care au participat la proiectul „E-lectura pentru mine?”. Consider că prin intermediul acestui proiect am descoperit o nouă pasiune pentru lectură. Am avut ocazia să citesc de pe toate cele trei suporturi: tradiţional, on line de pe intrenet şi de pe e-reader. Principalul mod de a citi care m-a impresionat este cititul de pe carte. Nimic nu este mai frumos decât să citeşti o carte şi a-i descoperi misterele acesteia. M-am îndreptat către lectură, deoarece este singurul loc în care mă regăsesc şi-n care-mi pot exprima gândurile, sentimentele şi trăirile. Cărţile pe care le-am citit în împreună cu doamnele bibliotecare şi colegii mei sunt: „Amintiri din copilărie” şi „Baltagul”. Acestea sunt doar două dintre numeroasele cărţi pe care am avut ocazia să le citesc. Trusca Malina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu