duminică, 17 noiembrie 2013

Dragostea pentru lectura (povestire) - Cucu Ana Maria (Turburea - Gorj)

Lectura pentru mine este ca o mamă. Ea aduce beneficii tuturor cititorilor în măsura în care îi atrage, îi interesează, îi delectează, este forma de cunoașterea vieții. Eu îmi doresc să găsesc într-o lectură situații de viață și personaje cât mai reale. Lectura îmi oferă așadar în paginile ei lumea reală sau alte lumi imaginare. Rolul său este de a-mi putea rafina limbajul, de a mă învăța să vorbesc corect și să am un limbaj de cunoștințe. Lectura îmi deschide parcă o fereastră nouă spre o lume neștiută. Pare că închide în ea un suflet în semne și un cuvinte, ce prind viață imediat ce ochii și mintea le descoperă. Mă pot bucura și de călătoriile în timp, pe care le parcurg cu ajutorul gândirii. Pentru mine lectura îmi îmbogățește atât mintea, cât și sufletul. Cărțile ne pot schimba personalitatea și ne pot îmbogății vocabularul. Consider că ea mă poate transforma într-un om mai bun, mai fortificat. Cartea este o făgăduință! Eu sunt un cititor fidel al bibliotecii și m-am înscris în proiectul ”E-lectura pentru mine?”, deoarece sunt un pasionat al lecturii. Pentru mine biblioteca nu este doar un loc de unde pot împrumuta cărți, ci este un loc magic și interesant. Când răsfoiesc paginile îmi amintesc când mama mi-a citit prima dată o carte. Îmi place să citesc cartea pe suport tradițional, deoarece îmi trezește sentimente de încântare, bucurie Față de personaje și acțiuni. Îmi place să citesc și pe internet, deoarece cartea se găsește mai repede. Pe e-reader cititul pare interesant, nu mai răsfoiesc paginile, nu-mi îngreunează bagajul și poate fi luat oriunde. Mă bucur că m-am înscris în proiectul ”E-lectura pentru mine?” deoarece este o experiență de neuitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu