duminică, 17 noiembrie 2013

Lumea cărţilor (povestire) - Stefonie Alexandra (Tintareni - Gorj)

Ţinând cont de proverbul „Ai carte, ai parte!” se ştie că cititul dezvoltă capacitatea de a cunoaşte cât mai multe lucruri noi, îţi dezvoltă atât îmbogăţirea vocabularului şi a limbajului, dar îţi oferă şi o imaginaţie bogată. Cartea în format tradiţional are o importanţă deosebită, deoarece este mult mai atractivă şi mai uşor de achiziţionat. Avantajul acestei lecturi este că poţi simţi mirosul de carte nouă, am putut să o duc acasă sub formă de împrumut şi de asemenea am luat-o cu mine în vizită la bunici. Ultima mea aventură în lumea poveştilor a fost împreună cu Heidi, fetiţa munţilor unde am descoperit un întreg univers necunoscut de mine. Tot la bibliotecă, cu un simplu clik pe mouse am descoperit cartea on line, care este mult mai uşor de lecturat. Acest format este mult mai accesibil deoarece găsim cu uşurinţă lectura dorită, pentru că cea în format tradiţional poate este în acea perioadă la împrumut. De curând am descoperit e-reader-ul care reprezintă cartea viitorului, dar din păcate inaccesibilă multora datorită posibilităţilor reduse de achiziţionare. Voi reveni zilnic la bibliotecă pentru a împrumuta cărţi şi pentru a descoperi misterele noii tehnologii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu