joi, 14 noiembrie 2013

Lectura, prietena copiilor (povestire) - Băltăreţu Ana Maria Roxana (Turburea - Gorj)

Citind îţi îmbogăţeşti vocabularul, citim pentru a ne cultiva şi a ne îmbogăţii cunoştinţele. Lectura reprezintă pentru mine o plăcere, un moment de relaxare. Uiţi de micile probleme pe care le ai atunci când citeşti ţi se pare că intrii într-o lume magică plină numai de de personaje vesele. Este foarte important să citeşti de mic copil pentru a învăţa mai multe lucruri ce pot fi folosite în viitor. Lectura este o făgăduinţă ce ne dezvoltă imaginaţia şi gândirea. Lectura citită de mine este „Povestea unui om leneş” de Ion Creangă. Această poveste m-a impresionat prin comportamentul personajului principal, care era un om leneş iar sătenii au hotărât sa-l spânzure pebtru a nu mai da pilda de lenevire şi altora, precum proverbul „Leneşul fuge când e vorba de muncă, dar vine cel dintâi când e vorba de mâncare. Hărnicia aduce pâine, lenea sărăcie.” Îmi place să citesc o carte în stil tradiţional, deoarece îmi place mirosul de carte nouă, ilustrţiile care reprezintă conţinutul lecturii şi o poţi lua cu tine în orice călătorie pe care o faci. Pe cartea on-line de pe internet nu-mi place să lecturez deoarece există riscul de a nu fi cartea dorită pe internet, să nu am curent electric şi nu pot să mă deplasez cu calculatorul unde doresc eu. Lectura citită pe suport e-reader este magnifică, deoarece mă pot deplasa unde doresc, nu-mi îngreunează bagajul şi totodată sunt introduse mai multe opere scrise de diferiţi autori. Citeşte! Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfârşit de idei şi imagini. Iubeşte natura, pentru că nicăeri nu se iubeşte mai frumos, mai pe înţeles ca în cărţi. Băltăreţu Ana Maria Roxana Clasa a VI-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu