joi, 14 noiembrie 2013

Îmi place să citesc! (povestire) - Băltăreţu Raluca Alice (Turburea - Gorj)

Când eram mică nu îmi plăcea să citesc. Într-o zi mama mi-a adus o carte. Nu m-am putut despărţi de ea până nu am terminat-o de citit. Mi-am dat seama cât de mult greşisem până atunci că nu îmi plăcea să citesc. Pasiunea pentru lectură este un lucru minunat. Din orice carte poţi învăţa ceva nou. Mi se pare fascinant cum pot autorii cărţilor să creeze o nouă lume de care noi, cititorii să ne îndrăgostim. Lectura este un mod de a îmi petrece timpul liber, iar cărţile sunt cei mai buni prieteni pe care îi poate avea un copil. Am fost încântată de ideea doamnei bibliotecare şi doamnele profesoare să ma înscriu la proiectul „E-lectura pentru mine?” să experimentez trei modalităşi de a citi o carte. Îmi place să citesc o carte „adevărată”, decât un e-book. Simt o deosebită plăcere să răsfoiesc paginile îngălbenite ale unei cărţi. Fiecare pagină răsfoită devine o încântare, textul mă captivează introducându-ma parcă în poveste. Simt parcă cum literele ajung de pe pagină pe mâinile mele. În scurt timp, toate cuvintele trec de pe degete pe braţe, îmi gâdilă pielea sensibilă mă fac să simt parcă mirosul pe care îl inspiră autorul. Atingând paginile cărţii parcă personajele mă ating uşor mângîindu-mi obrazul. Asta pentru că eu citesc numai cărţi cu final fericit. Mă scufund parcă în poveşti pe care ajung să le visez, să le simt, să le trăiesc. Pentru mine cartea este un prieten. Nu aş renunţa niciodată la a citi o carte tipărită în favoarea uneia electronice. Băltăreţu Raluca Alice, clasa a V-a Şcoala Generală nr 1 Turburea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu