joi, 14 noiembrie 2013

Lectura - Lapadus Daria (Targu Jiu - Gorj)

Pentru mine, cărţile înseamnă o mică bucăţică de cunoaştere, de relaxare. E ca atunci când mă uit la un film, ba chiar mai frumos. Cartea pentru mine mai este şi ca a doua lume, în care îmi place să mă afund de fiecare dată când mă simt tristă. Pot spune că cititul reprezintă unul dintre mijloacele cele mai puternice prin care cineva se poate educa, îţi îmbunătăţeşte vocabularul şi contribuie la dezvoltarea imaginaţiei şi a creativităţii. „Citind mereu, creierul va deveni un laborator de idei şi imagini”spunea Mihai Eminescu. Viaţa este o carte, iar noi o filă din ea. Lectura citită de mine a Vrăjitorul din Oz şi mi-a plăcut să citesc această lectură pe suport tradiţional deoarece această poveste are foarte multe ilustraţii pe care nu le puteam vedea on-line. Am ales această poveste pentru că am auyit că are foarte multe peripeţii. Îmi place să citesc deoarece mă simt ca şi cum aş fi în lumea basmelor. Sentimentul care l-am trăit când am citit lectura a fost de aventură. Nu mi-a placut să citesc on-line deoarece mi se pare obositor.Sunt unele situaţii în care lecturile sau cărţile se găsesc uşor dar şi situaţii în care nu se găsesc deloc. Sunt mulţumită de cititul pe e-reader. Pe lângă faptul că poţi citi orice poveste într-o greutate şi volum mai mic decât cititul pe suport tradiţional pot spune că cititul unui e-book este mai comod. Mie mi-a plăcut cel mai mult să citesc de pe e-reader! Lăpăduş Daria Clasa a III-a B Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu