joi, 14 noiembrie 2013

În lumea cărţilor (povestire) - Alexandru Bianca (Tintareni - Gorj)

Era începutul lunii iulie. Vacanţa de vară tocmai începuse, iar eu mă plictiseam. Mama îmi spunea mereu că pentru a-mi îmbogăţi vocabularul trebuie să citeşti, da pe mine nu prea mă încânta ideea. Într-o zi m-am decis să merg la bibliotecă. Ajunsă acolo, doamna bibliotecară m-a întrebat ce cărţi aş vrea să citesc. Tot ea mi-a recomandat să citesc „Amintiri din copilărie” de Ion Creangă. Pe prima filă era portretul autorului. Priveam cuprinsul. Erau poveşti care parcă te rugau să le citeşti. Am început să citesc şi nici nu mi-am dat seama ce repede a trecut timpul. Din acea zi a descoperit o lume fantastică a cărţilor. Era o lume în care puteai intra şi te puteai transforma în orice personaj vrei, aşa cum şi Ion Creangă îşi povestea amintirile sale. Mai mult decât atât, doamna bibliotecară mi-a dat să folosesc un e-reader care m-a impresionat încă de la început. Numeroasele opere literare existente pe e-reader m-au încântat, iar uşurinţa folosirii acestuia m-a determinat să mi-l fac prieten nedespărţit. Lumea cărţilor este o lume frumoasă în care poţi să evadezi ori de câte ori vrei. Dacă eşti trist, citeşte o carte, fii tu personajul principal şi vei vedea că te vei simţi mul mai bine. Vacanţa aceasta a fost pentru mine cea mai frumoasă pentru că am descoprit ceva nou: „Lumea Cărţilor”. Alexandru Bianca, clasa a V-a Şcoala Gimnazială Ţînţăreni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu