joi, 14 noiembrie 2013

Impresii de lectură - Făiniş Mario Stefan (Targu Jiu - Gorj)

Numele meu este Mario şi m-am înscris la bibliotecă în proiectul E-lectura pentru mine pentru că îmi place să citesc. În acest proiect am citit trei cărţi în trei formate diferite: tradiţional de pe carte, on line de pe internet şi un e-book de pe e-reader. Mie îmi place să citesc de pe carte deoarece aceasta este cea mai bună prietenă a mea. Ea mă ajută tot timpul când am un test sau concurs. Cititul tradiţional este cel mai frumos fel de a citi. Când eşti la şcoală calculatorul nu este pe lângă tine, însă cartea da. Într-o noapte aceasta mi-a spus cu întruchipare de om: Să nu te sperii prea tare Dacă într-o bună zi Locul acesta o să rămână alb? Poate că-n ziua aceea n-o să mai am nimic de spus Sau poate că-n ziua aceea O să vreau să tac Iar locul acesta Cu multe cuvinte Şi semne O să vorbească în locul meu Să fie pentru voi un nou fel de a citi! De pe calculator mie nu îmi place să citesc deoarece acesta poate cauza dureri de cap, iar în cel mai rău caz o foarte posibilă orbire. Energia pe care el o consumă poate polua foarte tare mediul. Când începi să citeşti acesta se poate bloca. De nenumărate ori nu găseşti ceea ce îţi trebuie. După ce am citi un e-book la bibliotecă pot spune că mi-a plăcut să citesc de pe e-reader, deoarece acesta are multe poveşti interesante, pe care poate nu le găsim în cărţi. Făiniş Mario Clasa a III-a B Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu