joi, 14 noiembrie 2013

E-lectura pentru mine! - Alexe Teodora (Ticleni - Gorj)

Era o zi frumoasă de iarnă. Mergând spre şcoală, am văzut un afiş mare, frumos şi foarte colorat. M-am dus să vad ce scria pe acel afiş. Era vorba despre un proiect ce ne invita pe noi elevii să participăm la acest eveniment frumos plin de gândire, de citire şi de scriere. Noi elevii am vrut să ne înscriem chiar azi pe 5 februarie, pentru că dacă trecea luna februarie nu ne mai puteam înscrie in luna martie. Am ajuns la şcoală şi atunci am întrebat-o pe doamna învăţătoare dacă am putea să-mi dea o fişă de înscriere să o completez. Am completat fişa la şcolă, dar trebuia şi semnătura unnui părinte pentru aceeptarea la înscriere. Am ajuns acasă unde mama mă aştepta la poartă. Am scos repede foaia din ghiozdan şi am pus-o pe mama cu disperare să îmi semneze. Am convins-o să îmi semneze şi atunci am plecat repede spre bibliotecă. Eram foarte fericită. Le-am dat fişa doamnelor bibliotecare, care mi-au explicat încă o dată în ce constă acest proiect: că trebuie să citesc prin trei moduri: de pe carte în mod tradiţional, de pe intrenet cărţi on line şi pe E-book-uri, folosind e-readerele la bibliotecă. Tradiţional mi-am ales „Vrăjitorul din Oz”, on line mi-am ales „Scufiţa Roşie”, iar pe E-reader am Citit „Ursul păcălit de vulpe”. Au fost foarte frumoase poveştile acestea mi-au plăcut mult, sper că şi la anul următor să mai fie şi alte proiecte. Mie mi-a plăcut cel mai mult cititul tradiţional. Îmi plac foarte mult cărţile mici, mari, colorate , necolorate, îmi place orice carte, dar să aibă o poveste frumoasă şi plină de basme. Mereu când deschid cartea îmi place să simt mirosul cărţilor şi foşnetul lor aş zice că „îmi fac cu ochiul”. Alexe Teodora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu