joi, 14 noiembrie 2013

De ce îmi place internetul (povestire) - Parau Sorina Ionela (Targu Jiu - Gorj)

Îmi place să citesc mai mult pe internet pentru că sunt imagini şi nu pierd rândul. Pe carte nu îmi place să citesc pentru că nu sunt imagini şi pierd rândul. Pe internet dacă doresc informaţii suplimentare le pot găsi, altele decât cele strict scrise în carte. Pe google găsesc foarte multe imagini legate de subiectul care mă interesează. Este foarte frumos să citeşti de pe internet pentru că o parte din documentare sunt inspirate din realitate şi sunt însoţite de povestiri şi interviuri. O parte din informaţii sunt şi în carte, dar acestea sunt doar scrise, câteodată cu scris mărunt şi pierd şirul povestirilor. Pe intrnet găsesc informaţii cu privire la ultimele apariţii în domeniile pe care le studiez la şcoală. Manualele sunt surse de informaţii reduse la nivel de idei. Internetul este posibilitatea cu care pot comunica cu alţi elevi pentru referate şi informaţii legate din manualele şcolare. O mare parte a lecţiilor din manuale ne cer să scoatem informaţii suplimentare cu privire la lecţia pe care doamna învăţătoare ne-a predat-o la clasă şi o avem ca temă. Aceste informaţii pe care ni le arată internetul ne învaţă să cunoaştem cât mai multe lucruri care ne sunt folositoare în viaţă, dar şi o parte din faptele mai plăcute ale vieţii. După ce am citit şi un e-book pe e-reader la bibliotecă pot spune că cititul pe acest aparat îmi place foarte mult că nu pierd rândurile ca pe internet sau pe carte. Părău Sorina Clasa a III-a B Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu