marți, 1 octombrie 2013

Pasiunea mea, lectura - Popescu Alexandra (Ticleni - Gorj)

Mă numesc Popescu Alexandra și sunt cititor al Bibliotecii orășenești "Nicolae Diaconu” ,din orașul Țicleni. De ce am menționat, că sunt cititor? Pentru că pasiunea mea este lectura. Nu pot să descriu în cuvinte, bucuria care am simțit-o în momentul înscrierii la proiectul "E-lectura pentru mine”, proiect inițiat de biblioteca orășenească. După ce ne-au descries tema proiectului , după înscriere, le- am "plictisit” pe doamnele bibliotecare cu întrebarea "Când începem să citim?”. Fiind o "devoratoare” de carte, am citit foarte repede cartea aleasă, să o citesc în mod traditional, adică pe support de hârtie (am citit "Amintiri din copilărie”). După aceea am citit on – line ("Scufița Roșie), iar ultimul mod de citire, pe e-reader, a fost ca o descoperire,deoarece nu am mai avut posibilitatea sa testez un astfel de dispozitiv (pe e-reader am citit "Cele mai frumoase basme turcești”). Cel mai plăcut mod de citire, pentru mine rămâne cel traditional, deși este asemănător cu cititul pe e-reader, cartea îmi oferă plăcerea de a simți atingerea hârtiei, atunci când întorc pagina, să aud foșnetul plăcut și mulțumirea că am mai citit o pagină. Nu mi-a displăcut nici cititul on-line, deși este mai obositor pentru mine,dar, are și avantajul că dacă nu găsim o carte în bibliotecă, o găsim pe internet. Mi-a făcut placere să particip la acest proiect, pentru că am descoperit cum îmi place să citesc, am cunoscut și mi-am făcut prieteni noi. POPESCU ALEXANDRA ELENA CLASA A IV-A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu