miercuri, 2 octombrie 2013

Biblioteca - Pungan Andra (Targu Jiu)

Biblioteca un loc intr-un fel magic. Pentru mine nu este doar un loc de unde se imprumuta carti. A devenit pe masura ce a trecut timpul, un loc in care deschideam porti ale cunoasterii impreuna cu prietenii. In proiectul E-lectura pentru mine am ontrat cu ajutoarul profesoarei de limba romana. Astfel am aflat cum e sa citesti in trei feluri: traditional, pe intrenet sau pe e-reader. Mi-a placut sa citesc o carte pe suport traditional, deoarece se gaseste aproape in taote librariile, dar si la biblioteca. Pe e-reader si pe internet mi-a placut sa citesc pentru ca mereu pot ramane la pagina din carte, de unde trebuie sa citesti in continuare. Cel mai mult mi-a placut sa citesc o carte pe suport traditional, pentru ca se paote lua in calatorie si imi place mirosul de carte. In acest proiect a trebuit sa fac si un desen si desi nu sunt o mare artista, am reusit totusi sa realizez o creatie. Proiectul este o cale frumoasa dea ne reuni pe noi, colegii de la scoala. Intr-un final biblioteca este un loc ce poate deveni o lume proprie. Pungan Andra Clasa a VI-a C Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu