luni, 21 octombrie 2013

Lectura pentru mine - Ispas Marian Alexandru (Ticleni - Gorj)

Mă numesc Ispas Marian Alexandru şi pot începe prin a vă spune ce înseamnă lectura pentru mine. Pentru mine lectura înseamnă o dezvoltare a vocabularului şi a imaginaţiei. Proiectul „E-lectura pentru mine?” mi-a deschis noi orizonturi despre citit şi am aflat cum este să citeşti pe un e-reader, dar eu prefer să citesc în modul tradiţional, de pe o carte. De când am citit prima carte, am înţeles cât de minunată este o carte şi cât de interesantă poate fi. Când am citit prima mea carte am simţit că am intrat în mijlocul acţiunii şi cu cât citeam mai mult, cu atât eram mai captivat. Datorită pasiunii mele pentru citit imi petrec ore în şir la Biblioteca Orăşenească „Nicolae Diaconu” din Ţicleni, judeţul Gorj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu