marți, 1 octombrie 2013

Imi place sa citesc! - Baroiu Andi Ionut (Barbatesti - Gorj)

Buna! Sunt Baroiu Andi Ionut, elev la Scoala Generala Barbatesti. Sunt un elev căruia îi place foarte mult să citească, deoarece imi plac cărţile cu basme, poveşti şi chiar povestiri istorice sau aventura, iar unele cărţi au şi imagini foarte frumos colorate, ce te imbie spre lectura. M-am inscris in proiectul E-lectura pentru mine, pentru a citi in trei formate: pe cartea clasica, pe calculator si pe E-reader. Mie imi place cel mai mult sa citesc pe cartea clasica pentru ca pot citi unde vreau, pot rasfoii cartea si conspecta impresiile principale, chiar daca sunt in excursii sau drumetii. Când este vreme frumoasă eu citesc in gradina, in parc, sau pe o poiana plină cu flori unde aud cum ciripesc păsărelele jucause. Pe E-reader citesc usor, pot conspecta, dar mai greu gasesti expresiile placute citite anterior. Pe calculator, la biblioteca doamna bibliotecara Ioana Rosu, ne-a aratat cum se foloseste calculatorul si cum se pot cauta informatiile dorite. Va astept pe toti copii, sa citim impreuna si sa poposim in biblioteci pentru a patrunde in frumoasa lume de basm ce se ascunde printre rafturile bibliotecii. Va salut din Barbatesti-Gorj Andi Ionut Baroiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu