miercuri, 2 octombrie 2013

Cartea, prietena mea - Neamtu Rares (Targu Jiu)

Pentru mine cartea este un prieten de nădejde. Cartea ne ajută să învăţăm multe lucruri, ne transformă în oameni mai buni şi mai înţelepţi. Mie mi-a plăcut să citesc în forma tradiţională deoarece este mult mai atractiv. Pe mine m-a determinat să aleg cartea “Marile bătălii” pentru că în ea se vorbeşte de marile bătălii ale lumii. Când citeam cartea mă fascina acţiunea soldaţilor şi tehnica lor de luptă. Mie îmi place să citesc o carte pentru că îmi place să răsfoiesc paginile. Când citeam cartea m-a cuprins o senzaţie de suspans. Mie nu mi-a plăcut să citesc o astfel de carte pe internet pentru că nu am posibilitatea să răsfoiesc cartea. Lectura “Mândricel” se găseşte greu pe internet. Mie mi-a plăcut să citesc şi de pe e-reader, pentru că sunt poveşti frumoase. Cel mai mult mi-a plăcut să citesc în modul tradiţional. Neamţu Rareş Clasa a III-a B Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu