luni, 21 octombrie 2013

Bucuria mea, lectura! - Dervesteanu Stefania Teodora (Ticleni - Gorj)

Ma numesc Dervesteanu Steafania Teodora si as putea incepe prin a va spune cum am ajuns eu in acest proiect initiat de biblioteca publica oraseneasca, ,,E-lectura pentru mine?”, dar nu o sa o fac.Si ceilalti colegi ai mei au scris acelasi lucruri, asa ca eu vreau sa va spun ceva original. Lectura pentru mine este ca o lume de basm unde ma desfasor pe intregime si ma simt minunat. Acest proiect ne-a prezentat trei moduri de a citi: traditional, pe internet si pe e-reader. Am terminat de citit prin toate cele tei moduri si pot sa va spun ca toate au fost frumoase.Personal mi-a placut sa citesc de pe e-reader deoarece pot sa maresc scrisul, nu ma preocup ca poate sa se rupa o fila, sau daca “pica” internetul.Imi aleg povestea si stau ori unde vreau : in pat , pe fotoliu sau ori unde altundeva. Daca vreau ascult muzica si schimb povestea cand vreau. M-am simtit bine citind prin cele trei moduri, dar in special pe e-reader. Poate de aceea m-am inscris la acest proiect, deoarece, am vrut sa descopar alte moduri de a-mi face pasiunea pentru lectura mai mare. De cand particip la acest proiect am inceput sa imi dezvolt simtul de a citi si sa deschid o poarta catre minunatele carti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu