miercuri, 2 octombrie 2013

Cartea - Rogociu Tudor (Targu Jiu)

Sunt elev în clasa a IV-a şi mă cheamă Rogociu Tudor. În timpul liber îmi place să citesc diferite cărţi de autori cunoscuti. Când am auzit de proiectul “E-lectura pentru mine?” imediat m-am înscris. După ce am aflat despre ce se desfăşoară în proiect am citit o carte în mod traditional, una pe calculator si un e-book. După ce le-am citit am scris o povestioară cu părearea mea despre modul în care mi-a plăcut să citesc. Părerea mea este că e mai frumios să citesc în mod tradiţional, fiindcă am găsit cărţile mai repede la bibliotecă, iar pe computer mai greu. Altă părere pe care o am este că dacă citeam pe computer îmi stricam ochii si nu puteam să-mi iau computerul după mine ca să citesc o carte. de aceea îmi place să citesc în mod traditional, deoarece cartea pot să o iau peste tot. Mie îmi place să citesc fiindcă în carte se întâmplă multe întâmplări frumoase şi amuzante. Părerile mele despre e-reader sunt: - este mai uşor de cărat decât cărţile - are tot atâtea pagini ca şi cartea, dar pagina următoare se dă mai uşor - nu are pagini ca o carte, care se pot rupe - este mai mic decât o carte şi nu ocupă loc mult. Rogociu Tudor Clasa a IV-a D Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu