miercuri, 2 octombrie 2013

Cartea - Rusanu Irina (Targu Jiu)

Încă de când eram mică am început să fac cunoştinţă cu lumea cărţilor. Acestea mi se prezentau sub diferite forme care mai de care mai atrăgătoare: cărţi cu animale, cu numere, cu meserii cu ferestruici, cu poveşti, de colorat etc. Pentru mine cartea reprezintă posibilitatea de a merge înapoi în timp, de a călători în diferite colţuri ale lumii şi de a cunoaşte diferite feluri de persoane şi animale. Citind îţi dezvolţi imaginaţia şi vocabularul şi descoperi lucruri noi. Plăcerea de a citi a adus după ea dorinţa de a mă implica în proiectul „E-lectura pentru mine?” şi de a descoperi diferite modalităţi de a citi din zilele noastre. Prefer citirea cărţilor în format tradiţional deoarece poţi avea la îndemână cartea, o poţi răsfoi, o poţi păstra şi astfel să ajungi să colecţionezi cărţile care-ţi plac cel mai mult. Am ales să citesc „Cireşarii”, îndrumată fiind de domnişoara învăţătoare care mi-a recomandat cartea pentru lectura şcolară. În cartea „Cireşarii” am descoperit acţiune, comedie, dramă şi puţin romantism. Toate acestea m-au făcut să nu mă pot despărţi de carte. Îmi place să citesc o carte în format tradiţional deoarece o pot lua oriunde merg. Citind „Cireşarii” am experimentat diferite sentimente precum: bucurie, melancolie, teamă şi nerăbdarea de a afla ce se întâmplă în continuare. Mi-a plăcut să citesc şi în format on-line pentru că era marţi dimineaţa înainte să plec la şcoală şi nu aveam timp să mă duc la bibliotecă să caut lectura dorită. Lectura pe care am dorit să o caut am găsit-o foarte uşor, bateria tabletei fiind încărcată şi internetul funcţiona bine. Părerea mea despte forma de a citi din e-reader este una foarte bună deoarece este uşor de transportat şi se citeşte foarte bine, pentru că se vede foarte clar. Voi continua să citesc indiferent de format tradiţional, on line sau de pe e-reader pentru că întotdeauna voi dori să aflu lucruri necunoscute. Ruşanu Irina Clasa a IV-a D Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu