marți, 22 octombrie 2013

Cititul şi scrisul, pasiunile mele! - Gaman Adelina (Ticleni - Gorj)

Într-o zi la şcoală, doamna dirigintă ne-a prezentat un proiect „E-lectura pentru mine?” Am fost foarte încântată de acest proiect deoarece am avut posibilitatea să citesc pe trei suporturi diferite: tradiţional de pe carte, pe calculator şi de pe e-reader. Pe mine m-a impresionat acest lucru deoarece îmi place foarte mult să îmi exprim ideile şi să citesc. Câteodată când îmi exprim ideile mai fabulez dar orice ar fi cititul şi scrisul sunt o parte din mine fără de care nu aş putea trăi. De mică am avut o pasiune pentru citit, dar când am mai crescut, această pasiune s-a amplificat. Acest proiect m-a entuziasmat deoarece el presupunea activităţile care îmi plac cel mai mult. Citind cărţi îţi îmbogăţesti vocabularul şi aşa te ajută când vrei să scrii ca să poţi să exprimi ceea ce doreşti cât mai expresiv. Pe scurt cel mai comod mod de a citi mi s-a părut cel tradiţional, de pe carte deoarece nu distruge ochii şi reuşeşte să te transpună într-o lume distinctă. Îmi plac şi celelalte modalităţi de a citi, când nu ai o altă alternativă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu