marți, 22 octombrie 2013

E-lectura pentru mine? - Basasteanu Antonia (Ticleni - Gorj)

În proiectul “E-lectura pentru mine?”, desfăşurat la biblioteca orăşenească am avut oportunitatea să citesc de pe trei suporturi diferite: de pe carte, de pe internet şi de pe e-reader. Am citit “O scrisoare pierdută” şi “Aventurile lui Tom Sawyer”. Mi-a plăcut cel mai mult să citesc de pe carte, modul tradiţional, pentru că este cel mai bun mod dea lectura. Lectura pentru mine este un mod frumos, liniştit, constructiv, prin felul acesta îmi îmbogăţesc vocabularul, acumulând în acelaşi timp înformaţii pentru cultura mea literară. Când citesc mă transpun într-o lume de basm, cu personaje imaginare, gradini înflorite şi animale drăguţe. O carte nu reprezintă doar nişte litere, cuvinte înşirate pe câteva zeci sau sute de pagini, din punctual meu de vedere, înseamnă o lume de oportunităţi, o uşă dechisă către noi orizonturi. Am descoperit această lume a lecturii de prima dată când am început să studiez literele. Cărţile nu ar trebui abandonate pe rafturile prăfuite ale bibliotecilor, ci deschise pentru lecturarea şi dezvăluirea tainelor ascunse în acestea. Taine care deschid şi ne luminează minţile şi totodată ne “obligă” să ne creăm o imagine a lumii în care trăim. De când am participat la proiectul “E-lectura pentru mine?”, am început să apreciez mai mult cărţile ţi bineînţeles lectura. Am început să citesc mai mult, să merg mai des la bibliotecă şi să împrumut mai multe cărţi. “În mod ideal, lectura ar trebui percepută drept una din cele mai plăcute îndeletniciri umane, iar cartea drept cel mai curat izvor de înţelepciune”. Basasteanu Antonia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu