luni, 21 octombrie 2013

Cititul, placerea mea! - Crangasu Daria (Ticleni)

Intr-o zi, la scoala, doamna diriginta ne-a prezentat un proiect ‘’E-Lectrura pentru mine? ‘’ . Am fost atrasa de faptul ca trebuie sa citim pe trei suporturi diferite : traditional pe carte , la calculator si la E-Reader-uri . Am fost selectata pintre cei ce pot participa la acest proiect . Ne-am dus la biblioteca . Acolo doamnele bibliotecare ne-au explicat mai multe despre proiect . Am ales cartile care le vom citi pe cele trei suporturi . Dupa ce am citit a trebuit sa imi exprim parerea : - Cititul pe calculator este incomod . Trenuie sa stai mereu drept si strica vederea - .Cititul in modul traditional,pe carte,este foarte relaxant.De aceea este si preferatul meu - .Cititul pe E-Reader-uri este de asemenea relaxant ,insa nu se poate compara cu modul traditional de citit pe carte Si acum,ca intodeauna preferatul meu mod de a citi este pe carte . Le multumesc doamnelor bibliotecare ca ne-au ajutat sa intelegem ca cititul este frumos sis a indemnam si alti elevi la citit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu