miercuri, 2 octombrie 2013

E-lectura pentru mine? - Bobocioiu Adelina (Ticleni Gorj)

Prin proiectul iniţat de biblioteca ‘’E-lectura pentru mine?’’, eu am facut diferenta dintre modul de a citi de pe trei suporturi de citit: traditional pe carte, pe calculator, on-line si pe E-reader, e-book, ceea ce nu faceam daca nu participam la acest proiect. Mie personal mi-a placut sa citesc traditional pe carte, deoarece cand citesc o poveste simt mirosul vechi de carte. Cand citesc pot sa ma asez cum vreau, fara sa i-au o anumita pozitie, pot sa o iau cu mine oriunde si fara sa ii port de grijă ca nu am conexiune la internet, etc..Acest suport mie personal, mi-a placut cel mai mult. Pe E-reader nu mi-a placut sa citesc asa demult, desi pot sa il i-au cu mine oriunde, pot sa stau cum vreau, dar intodeauna trebuie sa ii port de grijă sa nu imi scape pentru ca se poate sparge. Acest suport nu mi-a placut asa de mult. Iar ultimul suport adica calculatorul nu mi-a placut deloc, deoarece trebuie sa stau cocosata la calculator cand citesc, ma dor ochii stand la calculator pentru a citi o poveste si nici nu pot sa il iau cu mine oriunde. In opinia mea, suportul meu preferat de citit este cel traditional pe carte. Bobocioiu Adelina – clasa a VII-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu