marți, 22 octombrie 2013

Cărţile - Ditoiu Ana Maria (Ticleni - Gorj)

Mă numesc Diţoiu Ana Maria şi particip la proiectul „E-lectura pentru mine?” Cărţile sunt comoara vieţii noastre, căci fără ele nu am ştii atâtea lucruri. Cărţile sunt cele mai importante în viaţa şi educaţia unui copil. Şi eu am citit multe cărţi, iar de fiecare dată când veneam la bibliotecă împrumutam multe cărţi acasă. La proiectul „E-lectura pentru mine?” mi s-a cerut să-mi spun părerea despre diferite moduri de a citi: cititul tradiţional mi s-a părut foarte relaxant şi frumos de aceea este şi favoritul meu. Cititul pe calculator mi s-a părut foarte incomod, din cauza posturii drepte. Nu mi-a displăcut nici cititul pe e-reader deoarece te poţi plimba peste tot şi seamănă cu cititul tradiţional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu