miercuri, 2 octombrie 2013

Cartea in viata mea - Niţu Emilia Ştefania (Targu Jiu)

Numele meu este Emilia si de la vârsta de 7 ani am fost înscrisă la şcoală. După ce domnişoara învăţătoare ne-a învăţat tot alfabeltul am început să citesc poveşti mici, de vârsta mea, cu litere mari, uneori şi cu imagini. Acum fiindcă sunt mai mare am început să citesc cărţi şi poveşti mai lungi, recomandate de domnişoara Anca Bouleanu, învăţătoarea mea. Cărţile pe care le-am citit şi încă le mai citesc sunt nemaipomenite, iar majoritatea sunt primite de la bibliotecă, deoarece merg la diverse concursuri de lectura organizate de biblioteca. De asemenea am participat si in sceneta „In asteptarea lui Mos Craciun”, avand rolul de Zana Mica, precum si la activitatile din vacanţa de vară de la Biblioteca Judeţeană „Christian Tell” Filiala pentru Copii, unde am trait aventuri amuzante precum: privitul filmelor, desenatul, jocuri, concursuri, clubul de lectura si altele. Toate aceste aventuri frumoase, amuzante şi distractive le-am facut alături de doamnele bibliotecare Fabiola, Carmen, Luiza şi Corina, care în continuare m-au îndrumat să citesc mai departe cărţi. Alaturi de cativa colegi de clasa m-am inscris si la proiectul „E-lectura pentru mine?”, unde am citit carti in trei modalitati diferite. Mie îmi place să citesc în format tradiţional deoarece pot simţi mirosul paginilor, pot răsfoi cartea şi o pot lua după mine peste tot. Mie mi-a plăcut să citesc de pe e-reader deoarece este un obiect nou, foarte uşor. În el intră multe poveşti. Toate poveştile te fac să le citeşti până la capăt, chiar dacă un e-book are 200 de pagini. Este foarte distractiv modul în care dai pagina, deschizi şi închizi un e-reader! Niţu Emilia Ştefania Clasa a IV-a D Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu