luni, 21 octombrie 2013

E-lectura pentru mine? - Gogonea Ana Maria (Ticleni - Gorj)

Mă numesc Gogonea Ana Maria și sunt cititor al Bibliotecii orășenești ,, Nicolae Diaconu”, din orașul Țicleni. De ce am menționat că sunt cititor? Pentru că pasiunea mea este lectura. Desi dispun de o biblioteca cu un numar mare de volume acasa, placerea mea este sa citesc cartile imprumutate de la biblioteca publica. Imi place sa citesc aceste carti, pentru ca am senzatia ca fiind citite si de alte persoane sunt foarte interesante. Am participat la proiectul E-lectura pentru mine? pentru ca am vrut sa experimentez si alte moduri de citire, adica pe mai multe suporturi. Placerea mea de a citi este tot in mod traditional, pentru ca imi place foarte mult sa simt mirosul cartilor vechi, si imi place sa expun in desen ceea ce citesc. Am constat ca cititul on-line si pe e-reader ma oboseste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu