miercuri, 2 octombrie 2013

Dragostea pentru carte - Popescu Nicolae Daniel (Targu Jiu)

Pentru mine cartea înseamnă plăcerea pentru lectură, care se învaţă încă din copilărie. Lectura dezvoltă vocabularul şi îl ajută pe copil să se exprime mai uşor şi mai frumos. Beneficiile reale ale cititului sunt: îmbogăţirea vocabularului şi a limbajului, imaginaţie bogată etc. Mie mi-a plăcut să citesc cartea pe format tradiţional deoarece m-a atras titlul cărţii şi îmi place să dau paginile, mirosul de carte nouă şi pot să iau cartea în călătorie. În timp ce citeam cartea mie mi-a plăcut acţiunea. De pe internet nu mi-a plăcut să citesc o carte deoarece există riscul de a nu fi cartea dorită pe internet. Pentru a citi o carte on line este necesar să ai curent electric, abonament la internet şi acesta să funcţioneze bine. E-readerul este foarte ingenios. Imi place, dar aş alege tot cartea în format tradiţional. Popescu Nicolae Daniel Clasa a V-a C Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu