miercuri, 2 octombrie 2013

Carte… internet…e-reader - Rosca Alecsis (Targu Jiu)

Numele meu este Alecsis si m-am inscris la biblioteca în proiectul E-lectura pentru mine pentru a citi alaturi de colegii mei carti de pe trei formate diferite: o carte traditională, una de pe internet şi un e-book de pe e-reader. Dupa ce am citit aceste carti mi-am exprimat apoi parerea despre fiecare fel de aciti printr-o povestioara scrisa şi un desen. Părerea mea este că a citi de pe carte e mult mai uşor, pentru că o carte o găsesc atât la librărie, cât şi la bibliotecă. Pe internet mi-a fost mai greu să găsesc lectura dorită pentru că a fost nevoie să caut mai mult timp. De asemenea se intampla ca pe internet sa nu găsesc toată povestea iar dacă se ia curentul sau dacă pică internetul nu mai pot să citesc. Părerea mea despre e-reader este că e foarte complicat până găseşti povestea îţi trebuie prea multă răbdare, iar dacă apeşi greşit ceva, te chinui mult până găseşti ce vrei, dar după aceea este uşor. Eu recomand ca o carte sa fie citită în format traditional, pentru ca te simti mult mai aproape de personaje. Roşca Alecsis Clasa a III-a B Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu