vineri, 12 iulie 2013

Trei modalităţi de a citi - Badita Vlad Stefan (Targu Jiu)


 Pentru mine a citi o carte reprezintă o modalitate extrem de plăcută de a-mi ocupa timpul liber, intrând în contact cu personaje şi personalităţi, aflându-le povestea de viaţă şi învăţând de fiecare dată ceva nou, căci de fiecare dată există o lume aparte în care eu pătrund cu paşi timizi şi sfârşesc prin a mă regăsi în fiecare personaj şi în trăsăturile sale.
Citind cartea în format tradiţional m-am simţit mai aproape de toate personajele, identificându-mă cu ele şi realizând această conexiune necesară pentru a intra în atmosfera specifică. Nimic nu se compară cu plăcerea de a răsfoi o carte şi cu sentimentul de apartenenţă la lumea care ţi se deschide în faţă.
În acest fel cartea mă însoţeşte în toate călătoriile mele, în toate locurile în care mă aflu şi oricând simt nevoia pot să îi regăsesc pasajele preferate.
Astfel, pentru mine, cartea în format tradiţional este un adevărat prieten, pe care îl descopăr cu fiecare filă şi de care mă ataşez necondiţionat, este o entitate care dobândeşte chipul şi trăsăturile personajului meu preferat.

Cititul de pe calculator este o modalitate incomodă, deoarece aceata nu este uşor de transportat si de asemenea nu este nici sănătos pentru ochi.

           O altă modalitate de a citi: E-reader-ul

Sincer să fiu, am descoperit această modaliate de a citi abia cu câteva zile în urmă la biblioteca. Mi s-a părut o invenţie foarte interesantă, care îmbină lumea cărţilor cu cea a tehnologiei.
Acest aparat este practic, poate fi cărat cu uşurinţă peste tot şi îl poate folosi oricine, indiferent de vârstă.

 In concluzie, dintre cele trei modalitaţi de a citi pe care le-am experimentat în proiectul „E-lectura pentru mine?”, cea mai practică  mi se pare E-reader-ul, pentru că este ceva nou pentru mine şi mi se pare totodată ceva interesant.
Cartea este cea mai des întâlnită modalitate de a citi, dar totodată este foarte practică.


Bădiţa Vlad Ştefan
Clasa a VI-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu