luni, 15 iulie 2013

Patrascu Danut Leonard clasa a IV-a Barbatesti - Gorj

Impresie de lectura exprimata prin povestire scrisa       


         Sunt elev in clasa a IV-a la Scoala Primara Barbatesti, judetul Gorj. Imi place foarte mult sa citesc. Citesc cartile clasice pe suport de hartie, mai rar pe calculator iar de curand am descoperit si placerea de a citi pe cartile electronice, e-book-uri. Am  fost o perioada mare, internat in spital si pentru trecerea cat mai repede a timpului citeam carti, scriam sau desenam si astfel ma transpuneam in lumea  de basm care o gaseam in interiorul lecturii.
           In  lecturarea cartilor in  biblioteca pot  comunica cu alti cititori, pot lega prietenii, putem face  temele impreuna si  astfel putem primii ajutorul  cand  nu  putem rezolva anumite probleme, bibliotecara ajutandu-ne atat la teme cat si in initierea de folosire a calculatorului si de patrundere in tainele lecturarii prin intermediul calculatorului  sau  a cartilor electronice .
         Imi place  sa citesc si din cartile claqsice dar si  pe cartile electronice si pe calculator.
         De multe ori cand citesc sora mea asculta cuminte povestile ce le parcurg in lectura mea.
         Sunt multumit de cunostiintele ce le pot dobandii prin programele puse la dispozitie de biblioteca comunei si alti cititori sa-mi urmeze exemplul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu