vineri, 12 iulie 2013

Îmi place să citesc! - Merişescu Ioana (Târgu Jiu)


Mie îmi place să citesc şi am ales povestea „Cenuşăreasa” de  Charles Perrault, pe care am citit-o in format tradiţional (din carte), dar şi de pe internet, in cadrul proiectului „E-lectura pentru mine?”
Din carte am aflat povestea originală. În carte nu sunt expresii, dar în schimb sunt cuvinte mai vechi, care şi ele îmi îmbogăţesc vocabularul.
Din carte citesc mai repede!
Mi-a plăcut să citesc de pe internet. Oferă mai multe lucruri interesante, deşi am văzut că în carte scrie altfel. De pe internet am aflat povestea diferit sau îmbunătăţită.
De pe internet citesc mai încet!
Mie mi-a plăcut să citesc şi de pe e-reader pentru că este micuţ, mai eficient şi mai rapid.
Îmi place să citesc de pe e-reader!
Părere:
Deşi mi-a plăcut mult să citesc de pe carte, prefer internetul pentru că mi se pare o metodă rapidă de căutare, dar şi e-reader-ul!

Merişescu Ioana
Clasa a III-a B
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu