luni, 15 iulie 2013

Cititul - Branzan Denisa (Targu Jiu)

     Mie îmi place să citesc foarte mult. Eu citeam de la şase ani. Am citit foarte multe povesti precum: Harap Alb, Frumoasa din Pădurea Adormită, Pinocchio, Cenuşăreasa şi Vrăjitorul din Oz.
      Biblioteca mea preferată este Biblioteca Judeţeană „Christian Tell” Gorj. Mie îmi place aceasta biblioteca fiindcă organizează foarte multe concursuri de poveşti.
       Eu o să citesc tot timpul deoarece cu cât citim mai mult ne dezvoltăm minţile şi vocabularul.
       Părerea mea despre e-reader este foarte bună, deoarece scrisul îl înţeleg mai bine, este cu touchscreen şi pot deplasa pagina mai bine, dar mie îmi place să citesc de pe carte deoarece conţine imagini şi înţeleg mai bine povestea.

                                                                                                                  Brânzan Denisa
                                                                                                                                          Clasa a IV-a D
                                                                                        Şcoala Generală „Al. Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu