vineri, 12 iulie 2013

Plăcerea de a citi




Pentru mine cartea reprezintă un izvor de cunoaştere din care îmi îmbogăţesc vocabularul şi totodată îmi formez un bagaj de cultură generală.
Una din lecturile citite la îndemnul profesoarei de limba şi literartura română este „Cuore – Inimă de copil” de Edmondo de Amicis.
Mi-a plăcut să citesc această carte în format tradiţional întrucât m-a fascinat povestea personajului principal.
Acţiunea cărţii ne arată viaţa zbuciumată a unui copil de condiţie modestă, care numai învăţând îşi poate depăşi condiţia socială, iar pentru mine este un exemplu bun de urmat.
În timp ce citeam lectura am trăit aceleaşi stări şi sentimente asemănătoare cu ale personajului principal descrise de autor, motiv ce m-a determinat să citesc întreaga carte.
Mie nu-mi place să citesc de pe internet deoarece internetul se poate întrerupe şi majoritatea cărţilor se găsesc foarte greu.
Mie mi-a plăcut cel mai mult să citesc de pe e-reader, pentru că este mic şi foarte uşor de ţinut în mână.
Este foarte plăcut să citeşti de pe e-reader!




Brehui  Bogdan
Clasa a V-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu