vineri, 12 iulie 2013

Părerea mea - Bodunu Marius (Târgu Jiu)



Părerea mea despre cum îmi place mai mult să citesc este formatul de hârtie, deoarece e mai relaxant decât la calculator, poţi sta oriunde să citeşti din carte, iar aceasta are foarte multe ilustrate. De asemenea mi-a plăcut acţiunea din cartea pe care am ales-o să o citesc.
Pe internet trebuie să stai în faţa calculatorului, care îţi strică ochii şi pentru a citi in acest fel trebuie să ai calculator şi abonament la internet.
Părerea mea despre e-reader este una foarte bună deoarece acesta are mai multe poveşti şi poţi naviga foarte uşor pe el, nu are pagini ca la carte şi are poze.
Din toate cele trei formate mie îmi place să citesc cel mai mult de pe carte.

Bodunu Marius
Clasa a IV-a D
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu